Søndag d. 7 marts 2021
|
|
 |
 |
|
21. november 2006Web 2.0 = $ ?Adam Arvidsson (Ph.D European University Institute, Firenze) er lektor i Medievidenskab ved Københavns Universitet. Han har forsket i reklame og propagandas historie samt i udviklingen af moderne former for Branding
|
 |
 |
|
Bitconomy udgives af Advice
Digital Aps, der udvikler og
rådgiver om digital løsninger.
Advice Digital arbejder med
cms, digitale nyhedsbreve,
markedsføring, digitale års-
rapporter mv.
|
 |
|
 |
Efter forfatterTilbage til oversigtenMartin Goldbach Olsen, Ekstern skribent
| 13-11-00 | Martin Goldbach OlsenBoo.com, Toycity.com, Gubi.com og Boxmann.com havde ingen. Deres væsentligste motiv og fokus var, som vi nu har erfaret, først og fremmest at klargøre virksomheden til børsintroduktion eller videresalg. Usability er mere end blot webmasterens redskab og en række generelle regler. Det er kommunikativ basisviden i form af de vellykkethedskriterier, der også gælder inden for alt kommunikation tilført de digitale muligheder for rendyrket CRM. Fremtidens nye dot.com selskaber skal rette alle fronters fokus mod det som det hele handler om, brugeren. » Læs mere | 23-10-00 | Martin Goldbach OlsenBoo.com, Boxman og Toycity.com havde ingen. De spenderede deres marketingbudget på ekstravagante off-line aktiviteter som tv- og radiospots samt pompøse poster-kampagner. Sporene i søgemaskinerne førte ingen vegne, og 90% af alle internetbrugere var hermed afskåret fra relevante produktsortimenter de kunne have kastet mønt efter. En høj placering på de store søgemaskiner er liv eller død for dotcom-selskaberne, og for de store off-line sværvægtere som eksempelvis IKEA er det allerede nu også en ganske væsentlig konkurrenceparameter. » Læs mere |  | Tilbage til oversigten
|
|
 |
|
|
Sidst opdateret 29-01-2009 |
|
Antal artikler 3216 |
|
Antal abonnenter 12089 |
|
Antal blogindlæg 1075 |
|
 |
|
|
Bitconomy er et digitalt magasin, der skriver om digitalisering af kommunikation, forretning og forvaltning. Vi skriver om emner som Forretning, E-handel , Tracking, Digital strategi, Statistik, Kommunikation, Online branding, Usability, Markedsføring, One-to-one, Digital annoncering, Responsmåling, Branche, Offentlig, Industri, IT-sektor, Digital Forvaltning, Kommunalreform, Selvbetjening, Infrastruktur, Demokrati, Teknologi , 3G, WLAN, Nano, Biometri, Forretning, E-handel, Tracking, Digital strategi, Statistik, Kommunikation, Online branding, Usability, Markedsføring, One-to-one, Digital annoncering, Responsmåling, Branche, Offentlig, Industri, IT-sektor, Digital Forvaltning, Kommunalreform, Selvbetjening, Infrastruktur, Demokrati, Teknologi , 3G, WLAN, Nano, Biometri.
|