Onsdag d. 14 april 2021
|
|
 |
 |
|
21. november 2006Web 2.0 = $ ?Adam Arvidsson (Ph.D European University Institute, Firenze) er lektor i Medievidenskab ved Københavns Universitet. Han har forsket i reklame og propagandas historie samt i udviklingen af moderne former for Branding
|
 |
 |
|
Bitconomy udgives af Advice
Digital Aps, der udvikler og
rådgiver om digital løsninger.
Advice Digital arbejder med
cms, digitale nyhedsbreve,
markedsføring, digitale års-
rapporter mv.
|
 |
|
 |
Budgettet til internetreklame fordobledes fra 1998 til 1999, og tegner til at firedobles til $25 mia. i år 2004, viser ny amerikansk undersøgelse.Af Amjad HalimAmjad er videnmedarbejder hos Bitconomy. Han hjælper samtidig Erhvers-og Selskabstyrelsen med at drive og udvikle indberetning.dk
Amjad er bachelor i Statskundskab og læser E-handel på IT-højskolen.
|
| Reklamebudgetterne vokser i naturlig takt med skaren af internetbrugere og hastigheden på den teknologiske udvikling. Det viser en undersøgelse fra analysebureauet Veronis Suhler
Udbredelsen af bredbånd vil tiltrække flere brugere af internettet, der igen tiltrækker annoncørene, fordi mediet bliver stadig mere atraktivt.
Undersøgelsen viser endvidere, at medieforbruget stiger for den gennemsnitlige amerikaner; fra 9,3 timer i 1999 til 10,4 timer i 2004, dagligt (!) Medieforbrug, dækker her både tv, radio, video spil og internetsurfing.
Undersøgelsens optimistiske budskab gjorde åbenbart ikke videre indtryk, på børsanalytiker, Henry Blodget fra det ansete rådgivningsbureau Merrill Lynch & Co.; 11 internetaktier fik dårlige karakter i kategorien investeringsobjekt .
Relevante links: Veronis Suhler
Relaterede nyheder: Ny undersøgelse: web-annoncering virker Online reklameforbrug er langt større end forventet Ny rapport: Markedet for reklamer på internettet i kraftig vækst. |

» Skriv en kommentar
 Relaterede artikler 
|
|
 |
|
|
Sidst opdateret 29-01-2009 |
|
Antal artikler 3216 |
|
Antal abonnenter 12089 |
|
Antal blogindlæg 1075 |
|
 |
|
|
Bitconomy er et digitalt magasin, der skriver om digitalisering af kommunikation, forretning og forvaltning. Vi skriver om emner som Forretning, E-handel , Tracking, Digital strategi, Statistik, Kommunikation, Online branding, Usability, Markedsføring, One-to-one, Digital annoncering, Responsmåling, Branche, Offentlig, Industri, IT-sektor, Digital Forvaltning, Kommunalreform, Selvbetjening, Infrastruktur, Demokrati, Teknologi , 3G, WLAN, Nano, Biometri, Forretning, E-handel, Tracking, Digital strategi, Statistik, Kommunikation, Online branding, Usability, Markedsføring, One-to-one, Digital annoncering, Responsmåling, Branche, Offentlig, Industri, IT-sektor, Digital Forvaltning, Kommunalreform, Selvbetjening, Infrastruktur, Demokrati, Teknologi , 3G, WLAN, Nano, Biometri.
|